Strony

czwartek, 21 marca 2013

Wiosna?

Dziś podobno pierwszy dzień wiosny...a to co widać za oknem przedstawia konkretną zimę. Już kilka razy się zbierałam, żeby zrobić zdjęcie na konkurs, w którym najważniejszym elementem będą dodatki. Mimo padającego dziś śniegu zmobilizowałam się, wyszłam i zdjęcia są :) Najważniejszym elementem jest kolorowy, szklany wisior mojego autorstwa :) Reszta dodatków w kolorze złota. Z utęsknieniem czekam na wiosnę, tą prawdziwą i ciepłą, ponieważ już szykuję nową biżuterię - tym razem ze skóry! Wkrótce pokażę efekty! 



Wisior : sawenir , zegarek : nn, bransoletka : nn, pasek : po mamie :) , płaszcz : sh, sweter : Vero moda , spodnie : sh, buty : Deichmann

9 komentarzy:

  1. Słodki kolor płaszczyku :)
    Możliwe, że mamy ten sam zegarek ;) Teraz ich jest pełno, a wiadomo allegro najprostsza forma zakupu ;D

    Miło mi, że wpadłaś do mnie, zapraszam Cię częściej, będzie jeszcze milej ;p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Naszyjnik genialny.

    Dziękuje za odwiedziny,zapraszam częściej.
    Wrzucam Cię do obserwowanych:*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny płaszcz ;) i bardo mi się podoba ten naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam oj tam lepiej nie myślec o tej pogodzie, liczy sie, że stylizacja świetna!! obserwujemy? pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze względu na to, że podoba mi się Twój blog poleciłam go u siebie w zabawie Liebster Award:) Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i odpowiesz na zadane pytania:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię u siebie do Liebster Award, zapraszam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. super outfit ;D
    obserwujemy? jak tak to zacznij
    i-checked-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, naszyjnik jest świetny- bardzo oryginalny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń