Strony

środa, 23 października 2013

Wisiory

Jakiś czas temu miała miejsce moja obrona. Zarówno pracy teoretycznej jak i tej artystycznej. Część artystycznego dyplomu zatytułowana była: "Wisiory z inspiracji twórczością Vincenta van Gogha i Wassiliego Kandinskiego". Stworzyłam serię 14 wisiorów na podstawie wybranych obrazów tych dwóch artystów. Muszę przyznać, że nie było to wcale łatwe, aczkolwiek bardzo dobrze pracowało się przy tworzeniu ozdób :) Od obrony już trochę czasu minęło, więc postanowiłam, że wisiory powinny znaleźć nowych właścicieli. Prezentuję więc pierwszą partię wisiorów, które znajdują się na mojej stronie i są możliwe do nabycia :) No i przy okazji wrzucam także moje zdjęcie z obrony ;)






1 komentarz:

  1. Ale wspaniałe wisiory!!! Jestem totalnie zauroczona
    wspaniale:*
    ✰ ✰ ✰
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń